Skip to Content.
Sympa Menu

katastr - [Katastr] ČKZ

katastr AT fsv.cvut.cz

Předmět: Katastr nemovitosti a DTM

List archive

[Katastr] ČKZ


Chronological Podle vláken 
  • From: Ing.Liška Jiří <jliska AT tiscali.cz>
  • To: <katastr AT fsv.cvut.cz>
  • Subject: [Katastr] ČKZ
  • Date: Wed, 29 Nov 2023 19:29:38 +0100
  • Authentication-results: aa-iol2.iol.cz; none
  • Importance: Normal

Dobrý den, mám pár poznámek před sněmem komory.
 
1) Z pozměňovacích návrhů jsem nějak nepochopil postavení přípravného výboru v tomto procesu.
PV dal samostatně své pozměňovací návrhy, které odůvodnil. Kdo tedy vlastně připravil ty původní návrhy,
které nejsou nijak odůvodněné ?
 
2) Předložený rozpočet je v tomto stavu neprojednatelný, minimálně ve výdajové stránce.
Co se týče příjmové stránky, ty počty AZI nějak nesedí. Jak jsem psal minule, AZI je 2225 (k 26.11.2023), rozpočet počítá jen s 1500 (1200+300).
Já bych si dokázal příjmovou část ze členských příspěvků představit takto
A) řádné členství    6000.- Kč            6000 x 1700 = 10 200 000.- Kč    (1700 aktivních členů, kteří to s komorou myslí vážně)
B) neaktivní člen    1500.- Kč            1500 x 300 =        450 000.- Kč    ( 300 neaktivních členů – rod. a mat. dovolená, nemajetní důchodci, soc.případy)
C) ostatní                    0.-                      0 x 225 =                  0            (bude nepochybně skupina AZI, kteří o placení nebudou vědět nebo budou
představenstvem ve výjimečných případech osvobozeni, případně přirozený úbytek členů)
 
CELKEM příjmy                                                       10 650 000.- Kč
K tomuto příjmu by bylo nutné upravit výdajovou stránku, což určitě nebude problém.
 
Pochopitelně, že AZI ze skupiny B) + C) by zároveň měli mít Komorou pozastavenou autorizaci a měli by mít neúplná práva, např. by nemohli volit a být voleni.
Pochopitelně si také nedovedu představit, že by do skupiny B či C měly spadat lidé výdělečně činní (např. lidé ze státní správy, komora vznikla pro všechny).
 
3) Reakcí na zprávu PV by mělo být usnesení sněmu, například následujícího znění:
“Sněm přebírá závazky učiněné přípravným výborem pod body x-y (výčet), žádné další závazky učiněné přípravným výborem nepřebírá”.
Přípravný výbor by měl tudíž za povinnost jako součást své zprávy uvést úplným výčtem veškeré závazky, které učinil, jinak je komora nepřevezme.
Mě totiž velmi mrzí, že PV nezveřejnil žádné dokumenty ze svých jednání, které by měly nějakou právní závaznost a váhu,
předpokládám ale, že byly vyhotovovány zápisy a v nich odhlasovaná usnesení.
 
4) Velmi mě mrzí, že žádný stavovský předpis neobsahuje preambuli, že Komora bude usilovat o stejná práva pro všechny AZI.
Naopak, ještě více se rozevírají práva a povinnosti mezi AZI pracující v KN a AZI ve výstavbě, jen pro které komora primárně vznikla.
Proč je výslovně uvedeno v čl.31 OJVŘ, že dary z majetku komory půjdou do jiných činností ve výstavbě ? Proč nemohou jít i do činností v KN ?
 
S pozdravem
 
Jiří Liška
 

Neobsahuje žádné viry.www.avg.com



Archivace běží na MHonArc 2.6.19+.

Top of Page