freegeocz - Re: [FreeGeoCZ] geoinfostrategie - pripominejte upravy

freegeocz AT fsv.cvut.cz

Předmět: Svobodná geoinformační infrastruktura

Re: [FreeGeoCZ] geoinfostrategie - pripominejte upravy

Chronological Podle vláken
  • From: Jachym Cepicky <jachym.cepicky AT gmail.com>
  • To: Svobodná geoinformační infrastruktura <freegeocz AT fsv.cvut.cz>
  • Subject: Re: [FreeGeoCZ] geoinfostrategie - pripominejte upravy
  • Date: Mon, 12 May 2014 10:22:00 +0200

Díky za podporu,
líbílo by se mi, zapracovat tam tohle téma:

http://ceskapozice.lidovky.cz/temno-nad-prazskou-opencard-d10-/tema.aspx?c=A140509_171342_pozice-tema_lube

""" Aby Praha mohla Opencard plně provozovat, potřebuje od zhotovitele
odkoupit
zdrojové kódy. """

No, kdyby snad nějaký doncet zase chtěl nějakou studii, ani nemusíme sahat do
Mnichova ;)