freegeocz - [FreeGeoCZ] geoinfostrategie - pripominejte upravy

freegeocz AT fsv.cvut.cz

Předmět: Svobodná geoinformační infrastruktura

[FreeGeoCZ] geoinfostrategie - pripominejte upravy

Chronological Podle vláken
  • From: Jachym Cepicky <jachym.cepicky AT gmail.com>
  • To: FreeGeoCZ <freegeocz AT fsv.cvut.cz>
  • Subject: [FreeGeoCZ] geoinfostrategie - pripominejte upravy
  • Date: Fri, 9 May 2014 22:36:09 +0200

Ahoj všem,

v dropboxu [1] jsem provedl několik drobnějších úprav (formou revizí v MS
Word,
jak požaduje zpracovatelský tým) v geoinfostrategii. Ve směs jsem doplňoval
"otevřené standardy a otevřené formáty" kde jsem na to narazil.

Na http://wiki.osgeo.cz/index.php/GeoInfoStrategie jsem dopsal část (5.2.9),
která doplňuje strategii o povinnost preferovat Open Source softare a přidává
zdůvodnění. Prosím komentujte, upravujte, diskutujte, hádejte se (tady na
mailing listu, doplňovat budeme až si to vyjasníme).

Jménem sdružení bych z toho potom udělal revizi MS Word dokumentu a poslal
zpracovateleskému teamu.

Termín: Do 15.5.2014 to musí být podáno, takže času moc není.

Prosím zejména předsednictvo, aby se vyjádřilo k návrhu, ideálně na něm
zapracovalo.

Dík

Jachym

[1] https://www.dropbox.com/sh/8gvr98x855l276n/AAAnRHwg-6Xr8-bkh5bCfsWHa