Skip to Content.
Sympa Menu

katastr - Re: [Katastr] Certifikát x uživatelský účet PostSignum

katastr AT fsv.cvut.cz

Předmět: Katastr nemovitosti a DTM

List archive

Re: [Katastr] Certifikát x uživatelský účet PostSignum


Chronological Podle vláken  
  • From: <mkorger AT centrum.cz>
  • To: <katastr AT fsv.cvut.cz>
  • Subject: Re: [Katastr] Certifikát x uživatelský účet PostSignum
  • Date: Sat, 13 Jul 2024 20:31:58 +0200
  • Authentication-results: mailin-opendkim; dkim=pass (1024-bit key; secure) header.d=centrum.cz header.i= AT centrum.cz header.a=rsa-sha256 header.s=mail header.b=gNfh7PoB; dkim-atps=neutral
  • Ironport-data: A9a23:2jaeqqv3WU6FqHJaPf5xl0CWb+fnVO9cMUV32f8akzHdYApBsoF/q tZmKW3UP6qINjCgKNEnbojn8kkDsJDVnNBiSFRlr3o2Q3lDgMeUXt7xwmUcns+xwm8vaGo9s q3yv/GZdJhcokf0/0rrb/646yEhiMlkf5KkYMbcICd9WAR4fykojBNnioYRj5Vh6TSDK1rlV eja/YuHaTdJ5xYuajhIs/3a80s11BjPkGpwUmIWPKgT1LPhvyF94KI3fcmZM3b+S49IKe+2L 86r5K255G7Q4yA2AdqjlLvhGmVSKlIFFVXmZtJ+AsBOszAazsAA+v9T2Mk0NS+7vw60c+VZk 72hg7TrEFt0Yfec8Agqe0Iw/ylWZcWq8VJcSJS1mZT7I0buKxMAzxjyZa2f0EJxFutfWAlzG fIkxD8lNDGvgu+SwpSBas5F3schAZioLZwzkyQ1pd3ZJa5OrZHrTKDP/5oEmjw9gNxUAPOYb NhxhThHMEqGOUASfA1NV9RkxLrAanrXKlW0rHqQpq0t7GXJ5Ad81qT3Ld+Tcc7iqcB9wBjD9 z+bpTmR7hcyDNOh8D6M8kKVvfLrwjL1aoMuBp6W36s/6LGU7ilJYPEMbnO4qOWwkVKkc9xEN Qof5Dcy66MgnHFHVfHyWhii5SLCtRMaR8BNFqsx+mlh15bp3upQPUBcJhYpVTDsnJVeqeACv rNRo+7UOA==
  • Ironport-hdrordr: A9a23:Q83e1K4zX0hsjB3yXQPXwMLXdLJyesId70hD6qkRc20zTiX2ra 2TdZgguSMczQxwZJhCo6HkBED/ewK5yXcd2+B4Vt2ftUvd2VdAR7sM0WKN+VPd8/uUzJ8+6U 4aSdkcNOHN
  • Ironport-phdr: A9a23:dR2iexcIQJDq4AMoEspoW/bdlGM+tNnLVj580XLHo4xHfqnrxZn+J kuXvawr0ASRG96LoKse1qKW6/mmBTZRp87Z8TgrS99laVwssY0uhQsuAcqIWwXQDcXBSGgXO voHf3Jeu0+BDE5OBczlbEfTqHDhpRQbGxH4KBYnbr+tQt2agMu4zf299IPOaAtUmjW9falyL BKrpgnNq8Uam4RvJ6gtxhfTrHZFeOtayX52KV+Tgh3w4tu88IN5/ylfpf4s89RMXbnmc6g9U LdVECkoP2cp6cLkshXOURGB7WYGXGUMlRpIDQnF7BXkUZr0ryD3qOlz1jSEMMPvVbw6Viys4 KhyRBL2hykJKiY1/27LhMN+iqJbuw+hqAdkw4HIeoGVNeFxcb3bcNgHWGdORMdRVyhGAoOhc 4sCCvcKMOhEo4XhoVYFsB2zDhSuCuzy0D9FnnH4060n3eo/HwHJ3hYuEN0NvnvIt9j1MbseX O6vwaXU0TnObfVb0ir95ojSdRAhpOmBULV1ccrSzkkvDQzFgUuKqYH+IzyayOINs3SB7+p9U OKjkXIoqgBorzWp28wjhZXHiJgPxVDY6SV23pw1JdugRUN6fdOpHp9duiOUOYZ5TM4vR29mt To1xLAFp5K2fCkHxYkoyhPDa/KLb5aE7x3tWuqNPDp1mW5pdK+wihiy/0atzPD3WMez0FZPt CVFk9/Mu2gV1xzU8ciHVuB9/kau2TaJygDT7/tILlw1lKbDMZEhwaQ/moAWsUTYBiP5hFv2j LKKdkk+5uep6uLqaajlqJ+EL4J5hQDzPr4wlsG/Aek0KBYCU3aZ9OimyrHv4U30TK1UgvIsj qXUspXXKdkVpqO2HgNY14Yu5wi6Aju40tkXgWULIVdLeB6agIXmJ1TDIP7lAfq+jVShlThmy vPJM7DjB5jCMGXMnKr/cbt79kVS0hA8zcpF6JJRErwBJfXzVVLvu9HAFR85NhC0w/7gCNVgy oMSQWKPDbGdMKPVqVKI6ecvI+yWZIMMtzvxMeQq6ODojX8lg18dYKyp0YELZ3G5BvhmIkOZb mTwgtoZHmoHvxAyQPLqhVCCSzJfeWi+UqAm6j0lFI6rDZ/PRoW3j7yA2Ce7EIdWZmdDCl2UF HfodIKEW+0DaC2MOM9siSALWqanS489zxGuqQr6x6B7IevV4iEYr47s1MBp5+3PkhE/7T90A N6B026XVGF0gnkISiQ43KBkv0xx0EuM0bZlg/xED9Bc+/JIXh88NZHH1+N6Ecz9WhrdfteVT 1arWsiqDSkrTt0v3d8AYFxzFs2tjhDG2iqqGaYZmrORCJMo7K3c2WTxJ9xgy3bDzqUuk1gnT tNSOm2lh65/8hDeCZbGnUqXiaikabgR0ijV+GieyGqBpltYXxJoXKvdRH4RfkTYoczi5kPaQ b+jEawpPBJZx8CNeeN2bYi9jlxaTez/IvzQeHz3kHmtGVCD1OXfQpDtfjBJ2SbaEkcJiSgY8 HCaLxU7QCyz9TGNRAdyHE7iNhu/udJ1r2m2Gxdc8g==

Dobrý den. Ještě se vrátím ke svému příběhu a musím dát za pravdu panu Plichtovi - tím, že je certifikát spojený s tokenem, tak se dá použít i na jiném počítači. Podmínkou je , aby na počítači byl instalován příslučný ovládací program a pak to funguje - jak jsem si to i včera vyzkoušel. To, že je certifikát spojený s počítačem jsem někde přečetl, ale šlo zřejmě o případ, kdy se nepoužívá token. Za chybnou informaci se omlouvám a beru zpět.

 

Přeji pěkný den. Korger

 

______________________________________________________________
> Od: "Ingeo Brno" <ingeo AT ingeo.cz>
> Komu: katastr AT fsv.cvut.cz
> Datum: 13.07.2024 00:59
> Předmět: Re: [Katastr] Certifikát x uživatelský účet PostSignum
>

Dobrý den,

změnu z ÚOZI na AZI jsem udělal přihlášením na https://www.postsignum.cz/zakaznicky-portal/

V nějaké fázi jsem si musel aktivovat přístup do Zákaznického portálu PostSignum

Pak jsem zvolil  Jak postupovat když potřebuji?   >Změnit údaje již zavedeného žadatele

a dál to šlo až ke změně, pak cca 5 minut počkat, zkontrolovat změnu a pokračovat na iSignum. Máte-li platný dosavadní certifikát, který chcete obnovit, nemusíte na poštu.

S přáním pěkného dne

Radek Smutný
Dne 12.07.2024 v 20:38 Jan Pěčonka napsal(a):
PAXPR02MB7663B30237AFF782DE076AFFD1A62 AT PAXPR02MB7663.eurprd02.prod.outlook.com">
Dobrý den
Program iSignum neumí změnit nic v certifikátu, umí daný certifikát zneplatnit, nebo objednat "pokracovaci:, případně nový, ale vždy se shodným údaji dle smlouvy. Musíte si nové koupit certifikat: 1. Přes iSignum s úložiště tokem si vygenerovat žádost o nový certifikát. Pozor, nutno uložit žádost s kódem, tuto si vytisknout, budete potřebovat na poště. 
Ten kdo nemá ID identitu s označením "plus", tak musí vždy na poštu (nebo občanku s čipem a ctecku).
2. Že stránek postsignum si stáhnout změnily formulář pro certifikaci (je vhodné tam uvést číslo smlouvy s Českou postou), do formuláře vyplnit staré a nové údaje, tedy včetně věty o UOZI a nové o AZI. Tento formularodeslat emailem na českou poštu a to na jakýkoliv kontakt z kontaktů  pro jednotlivé okdky pošty. Email musí jít s vložením elektron podpisem (jak jsme zvyklí při odesílání GP na KP). Oni vám velmi záhy odpoví, že jsou údaje změněny.
3. Poté můžete na poštu, předložit onen kód žádosti certifikátu, oni si ta nahradí, vyjedou změny pro certifikát !!! >> je potřeba důkladně zkontrolovat. Podepíšete souhlas, zaplatíte za certifikát (nebo vám pošlou emailem fakturu) a je hotovo. Certifikát dojde emailem.
4. Důležité, certifikát nahrávat na topení přes aplikaci iSign. Postupovat výhradně podle návodu z iSignu, nebo podle někoho, kdo to má za sebou a zveřejnil postup (i tak bych to kontroloval). Není to bez potřebného soustředění s adne, ale jde to docela rychle. Potvrzovat můžete velmi rychle.
Info. Používáte-li ěkdo program k ověřování, který negeneruje nove u složky ZPMZ správně názvy těch 3 souboru,  (napr. Verisign) pak je možné tyto názvy souboru na správný název přepsat. Na katastru to v pořádku projde.
Hezký víkend, Jan Peconka
Zasláno z Outlooku pro Android

From: katastr-request AT fsv.cvut.cz <katastr-request AT fsv.cvut.cz> on behalf of Petr Plichta <info AT petrplichta.cz>
Sent: Friday, July 12, 2024 6:37:59 PM
To: katastr AT fsv.cvut.cz <katastr AT fsv.cvut.cz>
Subject:Re: [Katastr] Certifikát x uživatelský účet PostSignum
 
Dobrý den,
nemyslím si, že certifikát na tokenu je ještě spojený s konkrétním
počítačem.
Já osobně podepisuji na PC i notebooku.
Token ale nestačí jen zasunout. Je potřeba správně nainstalovat ovládací
program (pro mě je to Bit4id) a pak certifikát ještě registrovat ve windows.
Pak by to mělo fungovat.

S pozdravem,

Petr Plichta


Dne 12.7.2024 v 17:04 mkorger AT centrum.cz napsal(a):
> Dobrý den. Mně se zase stala jiná hezká věc. V březnu mi končil certifikát, tak jsem si úspěšně změnil text na AZI , požádal o nový certifikát (obnovil ho)a těšil se, že patřím k těm připraveným a vše je v "cajku". No, pak jsem z konference zjistil, že ne - že jsem měl obnovu udělat až po koupení tokenu a ten obnovený z března můžu vyhodit. Tak dobře, koupím token. To jsem ale nechal až na 20.cerven,kdy Česká pošta sice objednávku přijala, ale ani po týdnu nedodala a nebyla schopná uvést, kdy dodá.Tak objednání jiného tokenu, který sice za dva dny došel,ale strávil jsem pět hodin hledáním postupu, jak na token nahrát program .Pak jsem konečně ověřil první GP. Myslíte, že bylo hotovo/ NE!!! Už dlouho jsem chtěl pořídit nový počítač. Tím jsem zjistil, že i ten certifikát na tokenu můžu vyhodit, protože je spojený se starým počítačem a nestačí jen prostě token zasunout do nového PC Takže suma sumárum, budu kupovat letos už třetí certifikát. Má někdo lepší story?
> Miloš Korger
>
> _____________________________________________________________
>> Od: "Ing. Jan Habal" <geodet-prahavychod AT email.cz>
>> Komu: katastr AT fsv.cvut.cz
>> Datum: 12.07.2024 15:49
>> Předmět: Re: [Katastr] Certifikát x uživatelský účet PostSignum
>>
> Dobrý den,tak problém odhalen.. Mám dvě smlouvy na Post Signum. Do zákaznického portálu máte přístup jenom jako FO podnikající, FO nepodnikající nemá  tento přístup. Já jsem si zažádal o změnu jako FO podnikající dle té druhé smlouvy, ale iSignum (správně) bral údaje z druhé smlouvy FO nepodnikající, kde jsem žádnou změnu neprovedl. Takže jsem již byl na poště vše vyřešit a zdá se že je vše OK. Přeji všem hodně zdaru v byrokratickém pekle ve kterém žijeme. -- S pozdravem Ing. Jan Habal---------- Původní e-mail ----------Od: Geometra <geometra AT geometra.cz>Komu: katastr AT fsv.cvut.czDatum: 12. 7. 2024 14:53:27Předmět: Re: [Katastr] Certifikát x uživatelský účet PostSignum?mě se stalo to samé a bylo to v tom, že jsem podepisovala starým kdirem, ne verzí 5.1, která to dělá automaicky...pá 12. 7. 2024 v 14:48 odesílatel Petra Honáková <petra.honakova AT gmail.com> napsal:Anebo mě ještě napadlo, jestli jste nepodepsal certifikátem v pc. Když podepisujete s tím z tokenu, chce to po Vás PIN.
> Petra Honáková
> Dne pá 12. 7. 2024 14:42 uživatel Ing. Jan Habal <geodet-prahavychod AT email.cz> napsal:Dobrý den,stala se mi taková věc. Před objednáním tokenu jsem si ve svém uživatelském účtu Post Signum nastavil správně tu změnu alternativního jména z UOZI na AZI. Pak přišel token, který jsem zprovoznil dle návodu co koloval tady v naší konferenci a začal podepisovat po novu. Ale nyní mi z katastru napsali, že stále mám v certifikátu původní označení tedy UOZI. Tak se pídím proč a zjistil, že z nějakého důvodu se nový certifikát "nepropojil" s mým zákaznickým účtem Post Signum a nemohu ho na webu dohledat. Nový certifikát jsem si udělal přes program iSignum v PC a je v něm stále původní označení UOZI. Co s tím? Certifikát je už na tokenu. Dá se to nějak změnit a pokud možno kde? V aplikaci iSignum nemohu najít možnost změnit cokoliv ohledně certifikátu.. Pokud to změnit nepůjde tak čeká mě jen platba za nový certifikát nebo také za token? Asi bych už raději tentokrát zašel na poštu osobně a vyplnil to do formuláře. Protože když si požádám o nový certifkát v iSignum tak vůbec nerozumím tomu odkud ona si bere ta data o mě včetně toho označení AZI.. jestli je to nějak napojené na zákaznický účet na webu nebo není..-- S pozdravem Ing. Jan Habal____________________________________________________https://sympa.fsv.cvut.cz/wws/info/katastr/
>
> ____________________________________________________https://sympa.fsv.cvut.cz/wws/info/katastr/
> -- Ing. Petra KoubkovájednatelkaStavební geologie Geometra spol. s.r.oOlbrachtova 20140 00 PRAHA 4petra AT geometra.cz602 267 532
> ____________________________________________________https://sympa.fsv.cvut.cz/wws/info/katastr/
> ____________________________________________________https://sympa.fsv.cvut.cz/wws/info/katastr/
> ____________________________________________________
> https://sympa.fsv.cvut.cz/wws/info/katastr/

____________________________________________________
https://sympa.fsv.cvut.cz/wws/info/katastr/
____________________________________________________
https://sympa.fsv.cvut.cz/wws/info/katastr/
____________________________________________________
https://sympa.fsv.cvut.cz/wws/info/katastr/



Archivace běží na MHonArc 2.6.19+.

Top of Page