Skip to Content.
Sympa Menu

katastr - [Katastr] Certifikát x uživatelský účet PostSignum

katastr AT fsv.cvut.cz

Předmět: Katastr nemovitosti a DTM

List archive

[Katastr] Certifikát x uživatelský účet PostSignum


Chronological Podle vláken  
  • From: "Ing. Jan Habal" <geodet-prahavychod AT email.cz>
  • To: <katastr AT fsv.cvut.cz>
  • Subject: [Katastr] Certifikát x uživatelský účet PostSignum
  • Date: Fri, 12 Jul 2024 14:41:55 +0200 (CEST)
  • Authentication-results: mailin-opendkim; dkim=pass (2048-bit key; secure) header.d=email.cz header.i= AT email.cz header.a=rsa-sha256 header.s=szn20221014 header.b=Q7R/HYrL; dkim-atps=neutral

Dobrý den,
stala se mi taková věc. Před objednáním tokenu jsem si ve svém uživatelském účtu Post Signum nastavil správně tu změnu alternativního jména z UOZI na AZI. Pak přišel token, který jsem zprovoznil dle návodu co koloval tady v naší konferenci a začal podepisovat po novu. Ale nyní mi z katastru napsali, že stále mám v certifikátu původní označení tedy UOZI. Tak se pídím proč a zjistil, že z nějakého důvodu se nový certifikát "nepropojil" s mým zákaznickým účtem Post Signum a nemohu ho na webu dohledat. Nový certifikát jsem si udělal přes program iSignum v PC a je v něm stále původní označení UOZI. 

Co s tím? Certifikát je už na tokenu. Dá se to nějak změnit a pokud možno kde? V aplikaci iSignum nemohu najít možnost změnit cokoliv ohledně certifikátu.. Pokud to změnit nepůjde tak čeká mě jen platba za nový certifikát nebo také za token? Asi bych už raději tentokrát zašel na poštu osobně a vyplnil to do formuláře. Protože když si požádám o nový certifkát v iSignum tak vůbec nerozumím tomu odkud ona si bere ta data o mě včetně toho označení AZI.. jestli je to nějak napojené na zákaznický účet na webu nebo není..

--
S pozdravem Ing. Jan Habal




Archivace běží na MHonArc 2.6.19+.

Top of Page