freegeocz - Re: [FreeGeoCZ] Hranice ČR z open dat ČÚZK - problém s tvorbou polygonu

freegeocz AT fsv.cvut.cz

Předmět: Svobodná geoinformační infrastruktura

Re: [FreeGeoCZ] Hranice ČR z open dat ČÚZK - problém s tvorbou polygonu

Chronological Podle vláken
  • From: Michal Med <michal.med.jr AT gmail.com>
  • To: Svobodná geoinformační infrastruktura <freegeocz AT fsv.cvut.cz>
  • Subject: Re: [FreeGeoCZ] Hranice ČR z open dat ČÚZK - problém s tvorbou polygonu
  • Date: Fri, 16 Aug 2019 11:13:47 +0200

Ahoj,
Tohle by mělo být nejjednodušší přes INSPIRE, kde máš v tématu Administrative Units feature type Administrative Boundary. Ta by měla obsahovat atribut level, kde hodnota 1stOrder znamená stát. Ale mám pocit, že tam byly v poslední době nějaký updaty, tak si teď nejsem jistý, jestli to tak bude fungovat, nebo ne. Každopádně v budoucnu by to tak určitě bejt mělo. Pokud chceš celej polygon, tak ten je pro stát už vygenerovanej, dá se dostat přes storedQuery ve WFS (asi nějak takhle by to mohlo vypadat: services.cuzk.cz/wfs/inspire-au-wfs.asp?service=WFS&VERSION=2.0.0&request=GetFeature&storedQuery_id=urn:ogc:def:query:OGC-WFS::GetFeatureById&Id=AU.1). Data jsou z RÚIANu, což by mělo být "referenční", takže ačkoliv to nemusí odpovídat realitě, tak je to oficiální.
MIchal