freegeocz - Re: [FreeGeoCZ] Hranice ČR z open dat ČÚZK - problém s tvorbou polygonu

freegeocz AT fsv.cvut.cz

Předmět: Svobodná geoinformační infrastruktura

Re: [FreeGeoCZ] Hranice ČR z open dat ČÚZK - problém s tvorbou polygonu

Chronological Podle vláken
  • From: Jachym Cepicky <jachym.cepicky AT gmail.com>
  • To: FreeGeoCZ <freegeocz AT fsv.cvut.cz>
  • Subject: Re: [FreeGeoCZ] Hranice ČR z open dat ČÚZK - problém s tvorbou polygonu
  • Date: Fri, 16 Aug 2019 08:36:42 +0200

Ahoj,

no, já to zkusil v qgisu .. asi zbytečně komplikovaně, nakonec zabrala
funkce Polygonize z processing toolbox

1. vybral jenom čáry co jsou hranice
2. spojil pomocí vector -> geometry tool -> collect geometries do jedne cary
3. processing -> polygonize vyrobil polygon

data v priloze

čt 15. 8. 2019 v 22:00 odesílatel Jan Helebrant <JHelebrant AT seznam.cz> napsal:

> Ahoj,
> hrál jsem si dneska s otevřenými daty z ČÚZK:
> https://geoportal.cuzk.cz/(S(yxtpuuwrn4kikwif4oakqqyh))/Default.aspx?menu=22905&mode=TextMeta&side=mapy_data50&metadataID=CZ-CUZK-DATA50-UZEMNI_JEDNOTKY-V
>
> konkrétně jsem si chtěl vyrobit obrys ČR - jednak proto, že mi přijde
> podrobnější než to, co je v GADM, nebo FreeGeoDataCZ - a druhak proto,
> abych podle toho ořízl vrstvu modelu reliéfu (chci zkusit v SAGA proložit
> data z vrstevnic co má ČÚZK v otevřených datech a případně si namátkou
> porovnat třeba s EU-DEM jestli to bude lepší :-) ).

> [...]

e-mail: jachym.cepicky gmail com
GPG: http://les-ejk.cz/pgp/JachymCepicky.pgp