freegeocz - Re: [FreeGeoCZ] Hranice ČR z open dat ČÚZK - problém s tvorbou polygonu

freegeocz AT fsv.cvut.cz

Předmět: Svobodná geoinformační infrastruktura

Re: [FreeGeoCZ] Hranice ČR z open dat ČÚZK - problém s tvorbou polygonu

Chronological Podle vláken
  • From: "Jan Helebrant" <JHelebrant AT seznam.cz>
  • To: <freegeocz AT fsv.cvut.cz>
  • Subject: Re: [FreeGeoCZ] Hranice ČR z open dat ČÚZK - problém s tvorbou polygonu
  • Date: Mon, 19 Aug 2019 15:13:17 +0200 (CEST)

Ahoj,
nejdřív musím poděkovat Jáchymovi, že to tak pěkně hodil do stroje, tedy do QGISu :-P  Dost mi to pomohlo.

"jen dvě myšlenky: jednak, pokud ti jde jen o podrobný obrys ČR, proč ho nevzít odtud: http://overpass-turbo.eu/s/Lza? Stačí exportovat GeoJSON a načíst do QGISu."

Mno, tak ten nástroj jsem vůbec neznal, tj. ho ani neumím používat. Navíc jsem měl vrstevnice od ČÚZK, tak mi přišlo logické udělat ořezový polygon taky z dat od nich. Dávám si do záložek na pozdější prostudování.

Každopádně SAGA už to krásně schroupala a po kapku delším výpočtu vyhodila 10m grid (asi 5GB dat). Zatím jsem s tím krom toho ořezu a aplikaci stylu v QGISu nedělal nic, ale hodlám to minimálně "od oka" porovnat s EU-DEM, co jsme používali doposud.

Honza