Sympa Menu

freegeocz - Re: [FreeGeoCZ] velké bodové datasety na webu (TWKB, PBF)

freegeocz AT fsv.cvut.cz

Subject: Svobodná geoinformační infrastruktura

Re: [FreeGeoCZ] velké bodové datasety na webu (TWKB, PBF)

  • From: Jan Michálek <godzilalalala AT gmail.com>
  • To: Svobodná geoinformační infrastruktura <freegeocz AT fsv.cvut.cz>
  • Subject: Re: [FreeGeoCZ] velké bodové datasety na webu (TWKB, PBF)
  • Date: Mon, 3 Jul 2017 07:29:57 +0200

Hm a co spatiallite, nebo geopackage?
Mmchdm, u bodovejch dat bys udělal celkem dost "parády" i s obyčejnskym céesvéčkem.

Je;

Dne 30. června 2017 17:00 Ha Noj <ehanoj AT gmail.com> napsal(a):
Ahoj,

chtěl bych publikovat na webu v něčem jako Openlayers bez užití serveru dataset o 100.000 bodech, optimálně i s nějakými atributy, ale lze to udělat i bez atributů.
Máte nějakou praktickou zkušenost?

1) GeoJSON 32 MB/zip 3 MB/RAM 390 MB (zip za předpokladu, že web server se s klientem dohodnou na stažení v Gzip - zdá se mi, že tomu tak není vždy), pokud odstraním všechny atributy tak 11 MB/zip 0,7 MB/ RAM 350 MB.
*** klasika, ale velký a pomalý...

2) TopoJSON 26 MB/zip 3 MB
*** pro body to nemá moc význam

3) TWKB [1]
*** zajímavý! RAM 9 MB na 100.000 bodů, ale nepochopil jak se vytváří soubory twkb? Získat samotnou geometrii je v psql jednoduché, jak ale vytvořit korektní binární soubor?
psql -c "SELECT ST_AsTWKB('POINT(16 49)'::geometry);"

4) Geobuf PBF [2]
*** opět zajímavý, ale žádným z nástrojů se mi nepodařilo vytvořit potřebný PBF soubor, vždy to končí pádem převáděcího nástroje [3].

5) Něco jiného jinak? Úplně jinak?