freegeocz - Re: [FreeGeoCZ] velké bodové datasety na webu (TWKB, PBF)

freegeocz AT fsv.cvut.cz

Předmět: Svobodná geoinformační infrastruktura

Re: [FreeGeoCZ] velké bodové datasety na webu (TWKB, PBF)

Chronological Podle vláken
  • From: Vojta Dubrovsky <vdubr AT icloud.com>
  • To: Svobodná geoinformační infrastruktura <freegeocz AT fsv.cvut.cz>
  • Subject: Re: [FreeGeoCZ] velké bodové datasety na webu (TWKB, PBF)
  • Date: Mon, 03 Jul 2017 09:03:09 +0200

Ahoj,

řešil jsem něco podobného. Nyní zobrazuji “pouze” 10k bodů, ale dá se to použít jako usecase.

http://vdubr.github.io/water_moldavia/

Použil jsem TopoJSON s přesností na metry. V gzipu to dělá 80KB. Atribotová data jsem vyčlenil od geometrie a stahují se ze složky podle ID až při prokliku. Mám tam připraveny i offline filtrování.

Koukni do dev konzole na časy, ale myslím že i 100k bodů by bylo stále pro uživatele snesitelných.

Kdo si vyžívá v Moldavštině, tak si může počíst.

------

Vojtěch Dubrovský

m:  +420 608 075 163
e:   vdubr AT icloud.com