Sympa Menu

freegeocz - Re: [FreeGeoCZ] velké bodové datasety na webu (TWKB, PBF)

freegeocz AT fsv.cvut.cz

Subject: Svobodná geoinformační infrastruktura

Re: [FreeGeoCZ] velké bodové datasety na webu (TWKB, PBF)

  • From: Leknín Řepánek <godzilalalala AT gmail.com>
  • To: Svobodná geoinformační infrastruktura <freegeocz AT fsv.cvut.cz>
  • Subject: Re: [FreeGeoCZ] velké bodové datasety na webu (TWKB, PBF)
  • Date: Fri, 7 Jul 2017 23:58:20 +0200

No, ale čim si pomůžeš u bodů, když to dáš do topojsonu? Proč vlastně
body rvát do jsonu? Já si myslim, že nejúspornější bude csv a myslim si,
že by to mělo jít i nějak načtvercovat, aby se to nemuselo tahat celý,
případně udělat i nějaký agregace, vidim, že to máš taky po čase, já
bych to asi rozhodil do souborovýho systému.
Je;