freegeocz - Re: [FreeGeoCZ] Ustavující členská schůze Občanského sdružení Svobodná GeoInfrastruktura

freegeocz AT fsv.cvut.cz

Předmět: Svobodná geoinformační infrastruktura

Re: [FreeGeoCZ] Ustavující členská schůze Občanského sdružení Svobodná GeoInfrastruktura

Chronological Podle vláken
  • From: Rostislav Nétek <netek AT email.cz>
  • To: Svobodná geoinformační infrastruktura <freegeocz AT fsv.cvut.cz>
  • Subject: Re: [FreeGeoCZ] Ustavující členská schůze Občanského sdružení Svobodná GeoInfrastruktura
  • Date: Thu, 2 Jan 2014 12:34:02 +0100

vzhledem k tomu, ze bych mel letos ukoncit doktorat a tim padem moje
budoucnost na UP neni 100%, je perspektiva moji nabidky "nejhorsi" a
sam bych ji vyloucil...pokud bude zajem rozjet web jinde, klidne si to
vezmu na starosti/pomuzu
---
S pozdravem Mgr. Rostislav Nétek

Katedra Geoinformatiky | Univerzita Palackého v Olomouci
+420 585 634 584 | http://geoinformatics.upol.cz/pracovnici-det.php?menu=rone
+420 721 319 100 | http://rostanetek.cz