freegeocz - Re: [FreeGeoCZ] Ustavující členská schůze Občanského sdružení Svobodná GeoInfrastruktura

freegeocz AT fsv.cvut.cz

Předmět: Svobodná geoinformační infrastruktura

Re: [FreeGeoCZ] Ustavující členská schůze Občanského sdružení Svobodná GeoInfrastruktura

Chronological Podle vláken
  • From: Martin Landa <landa.martin AT gmail.com>
  • To: Svobodná geoinformační infrastruktura <freegeocz AT fsv.cvut.cz>
  • Subject: Re: [FreeGeoCZ] Ustavující členská schůze Občanského sdružení Svobodná GeoInfrastruktura
  • Date: Thu, 2 Jan 2014 10:08:15 +0100

Zdravim,

Dne 1. ledna 2014 17:18 Jáchym Čepický <jachym.cepicky AT gmail.com> napsal(a):

[...]

> Potřebujeme stránky, na nich potřebujeme wiki, pomocí které bychom mohli
> zorganizovat příští schůze. Služby Google berte jenom jako nouzovku.

na univerzite / v GRASS komunite spravuju nekolik wiki (mediawiki),
nebyl by problem pridat dalsi. Pokud o to bude zajem, zeptam se na
vedeni katedry. Nemyslim si, ze by s tim mohl byt problem. Technickou
podporu tedy klidne zajistim.

> Rosťa Neték na něčem dělá, návrh loga se mě osobně moc líbí, ale někoho
> by mohl dráždit, že je dost pragocentrický.

;-) Nestudoval soucasny primator Prahy take v Olomouci ? :-)

> Myslím, že na GIS Ostrava by se slušelo svolat řádnou Valnou hromadu. Na
> GIS Ostrava je přihlášena prezentace o našem Sdružení.

+1

Diky za pripravu, Martin