freegeocz - Re: [FreeGeoCZ] Ustavující členská schůze Občanského sdružení Svobodná GeoInfrastruktura

freegeocz AT fsv.cvut.cz

Předmět: Svobodná geoinformační infrastruktura

Re: [FreeGeoCZ] Ustavující členská schůze Občanského sdružení Svobodná GeoInfrastruktura

Chronological Podle vláken
  • From: Jáchym Čepický <jachym.cepicky AT gmail.com>
  • To: Svobodná geoinformační infrastruktura <freegeocz AT fsv.cvut.cz>
  • Cc:
  • Subject: Re: [FreeGeoCZ] Ustavující členská schůze Občanského sdružení Svobodná GeoInfrastruktura
  • Date: Thu, 02 Jan 2014 12:18:29 +0100

Mám osobně dobré zkušenosti s hostingem u Přemka.

Pánové, je to na vás třech, co jste nabídli určité technické zázemí.

Rosťa říkal/psal, že by mohl něco dělat v Olomouci
Přemek nabízí servery ccss
Martin nabízí wiki na serverech Stavárny.

Pokud máme takovéhle možnosti, rád bych peníze utrácel za něco jiného,
než za hosting, ale je to věc kolektivního rozhodnutí. Být a nebýt někde
u někoho zadarmo má svoje výhody i nevýhody.

Můžete se vy tři spolu nějak dohodnout a výsledek přednést ostatním?
Jsem si jistý, že bude předem akceptován.