freegeocz - Re: [FreeGeoCZ] Výškopis ZABAGED 10x10m - bílá místa

freegeocz AT fsv.cvut.cz

Předmět: Svobodná geoinformační infrastruktura

Re: [FreeGeoCZ] Výškopis ZABAGED 10x10m - bílá místa

Chronological Podle vláken
  • From: Vaclav Petras <wenzeslaus AT gmail.com>
  • To: Svobodná geoinformační infrastruktura <freegeocz AT fsv.cvut.cz>
  • Subject: Re: [FreeGeoCZ] Výškopis ZABAGED 10x10m - bílá místa
  • Date: Thu, 24 Jan 2013 23:19:46 +0100

Zkuste po nastaveni regionu jeste provest prikaz:

g.region n=n+5 w=w-5 s=s-5 e=e+5

Delal jsem to podle toho navodu z wiki a kdyz jsem ten krok vynechal,
dostal jsem stejny vysledek jako Vy. A vlastne je to i v manualu
r.in.xyz, takze je to opravdu nutne.

Co se deje je videt, kdyz se data importuji zaroven jeste jako vektor
(v.in.ascii). Raster pak vyjde bud tak, ze body jsou ve stredu pixelu
nebo tak, ze jsou v rozich pixelu. Nektere pixely se pak nevyplni
hodnotou (nevim proc, asi jde o nejakou nahodnou zmenu v
souradnicich).

Vaclav Petras