freegeocz - Re: [FreeGeoCZ] Re: VFR/RUIAN CUZK

freegeocz AT fsv.cvut.cz

Předmět: Svobodná geoinformační infrastruktura

Re: [FreeGeoCZ] Re: VFR/RUIAN CUZK

Chronological Podle vláken
  • From: Miroslav Šulc <miroslav.sulc AT startnet.cz>
  • To: freegeocz AT fsv.cvut.cz
  • Subject: Re: [FreeGeoCZ] Re: VFR/RUIAN CUZK
  • Date: Thu, 26 Jul 2012 13:57:57 +0200

Dne 24.7.2012 14:20, MICHÁLEK Jan Mgr. napsal(a):

No, já bych rozhodně pouľil to AddGeometryColumn, přičemľ bych dal jen základní geometry typy([MULTI]POLYGON, POINT, LINESTRING] ľádný geometry collection, surfacy a tak

no, já do db nasypu to co je v rúian souborech, já bych s tím stejně nic neudělal, kdyby tam dali něco jiného, a abych při importu musel řeąit problémy v xml, které má několik desítek mb, to by se mi nechtělo :-)

A u těch parcel si nejsem jistej, jestli se ti třicetimístný číslo vejde do bigintu, já pouľívám na ty id numeric(30) kdyľ to pak chci otevírat v qgisu, tak dávám jako pkey serial, protoľe qgis se s numericem jako pkey nevypořádá.

on qgis umí jen int4 pkey, takľe nezvládne ani int8. kaľdopádně co se týče velikosti id u parcel, tak podle dokumentace k vrf ("Struktura a popis
výměnného formátu RÚIAN (VFR)") mají ta čísla max délku 18 číslic, takľe int8 by měl být ok.

Ale neni to o tom, co je lepąí, nebo, co je správně, já bych to udělal takhle protoľe je pro mě lepąí mít tam ty constrainty, který mě nedovolej nasypat tam nějaký smetí, i za cenu, ľe ty data musim tu a tam přiohnout.

ff