freegeocz - RE: [FreeGeoCZ] Re: VFR/RUIAN CUZK

freegeocz AT fsv.cvut.cz

Předmět: Svobodná geoinformační infrastruktura

RE: [FreeGeoCZ] Re: VFR/RUIAN CUZK

Chronological Podle vláken
  • From: MICHÁLEK Jan Mgr. <Michalek.Jan AT uhul.cz>
  • To: Svobodná geoinformační infrastruktura <freegeocz AT fsv.cvut.cz>
  • Subject: RE: [FreeGeoCZ] Re: VFR/RUIAN CUZK
  • Date: Tue, 24 Jul 2012 11:07:10 +0000
  • Accept-language: cs-CZ, en-US

Hm, já jedu na postgisu 1.5, je docela dobře moľný, ľe ten novej postgis to umí lepąí.

Hm, jen poznámka, sloupce geometry se obvykle přidávaj pomocí SELECT AddGeometryColumn.. to se pak udělají constrainty a přidá se to do geometry_columns tabulky. Respektive, přidalo se, v novym postgisu, co jsem koukal, uľ tahle tabulka není (kvůli tomu pořád pouľívám starej postgis, protoľe nevim jestli něco z GIS SW, co pouľívám, bude s tim novym postgisem chodit).

Je