freegeocz - RE: [FreeGeoCZ] Re: VFR/RUIAN CUZK

freegeocz AT fsv.cvut.cz

Předmět: Svobodná geoinformační infrastruktura

RE: [FreeGeoCZ] Re: VFR/RUIAN CUZK

Chronological Podle vláken
  • From: MICHÁLEK Jan Mgr. <Michalek.Jan AT uhul.cz>
  • To: Svobodná geoinformační infrastruktura <freegeocz AT fsv.cvut.cz>
  • Subject: RE: [FreeGeoCZ] Re: VFR/RUIAN CUZK
  • Date: Tue, 24 Jul 2012 07:03:26 +0000
  • Accept-language: cs-CZ, en-US

No, to je právě to, já to celý řešení poslat nemůžu, protože to není moje
(zadavatel je na tohle bohužel háklivej). Mrzí mě to.
Jo, EWKT je jen postgis, je to rozšíření o křivky, kruhy, povrchy apod.
Ty kruhy jsem svého času zkoušel přepočítávat v pythonu (to bysem snad i
dohledal, ale je to krutej voprc a v xslt bys asi musel volat funkci z
venku), použít funkce v postgisu je IMHO nejjednodušší.
Já to poskládal jako několik šablon, mam zvlášť geometrii a pak každej prvek
(ještě ale nemam všechny).
=============================
V tý geometrii to mam pak kaskádovitě poskládaný
Takhle vypadá multipoint.

<xsl:template match="gml:MultiPoint">
<xsl:text>'MULTIPOINT(</xsl:text>
<xsl:for-each select="*/gml:Point">
<xsl:apply-templates select="."/>
<xsl:if test="./following-sibling::*">,</xsl:if>
</xsl:for-each>
<xsl:text>)'</xsl:text>
</xsl:template>

Nic složitýho, ale je to hodně řádků ve výsledku, každej ten element je v
podstatě třeba zpracovat samostatně (možná by to šlo nějak vygenerovat z těch
xsd, ale to je už mimo muj level).
Takže nic světobornýho, akorát je to hodně pracný a je to v podstatě pakárna.
Zřejmě by to šlo udělat i nějak líp.
Je;