freegeocz - Re: [FreeGeoCZ] S-JTSK GIS, S-JTSK, S-42, UTM33 a WGS84

freegeocz AT fsv.cvut.cz

Předmět: Svobodná geoinformační infrastruktura

Re: [FreeGeoCZ] S-JTSK GIS, S-JTSK, S-42, UTM33 a WGS84

Chronological Podle vláken
  • From: "Klokan Petr Přidal" <klokan AT klokan.cz>
  • To: jan.ruzicka AT vsb.cz
  • Cc: FreeGeoCZ AT fsv.cvut.cz
  • Subject: Re: [FreeGeoCZ] S-JTSK GIS, S-JTSK, S-42, UTM33 a WGS84
  • Date: Fri, 9 Jan 2009 10:49:37 +0100
  • Domainkey-signature: a=rsa-sha1; c=nofws; d=gmail.com; s=gamma; h=message-id:date:from:sender:to:subject:cc:in-reply-to:mime-version :content-type:content-transfer-encoding:content-disposition :references:x-google-sender-auth; b=rA0MgqFmPxTOUOosvgjZCqYG+nkgQCl5GdXAr6VhdWorfzoZYELQ/HhO/siPHf00z+ jcAPIFG9z7jdDLrcvuobF2mokp6edeaEJerhYDv3ZL1Q/WZ/wmJv/OPO87eRuAxLfMHt WT4AmHmKsL9TNjZLf66R7Tx+2jTxpO5h9i8LU=

Zdravim,

> Super. Toto se určitě hodí.

Diky za pozitivni reakci.

> Snad jen, že by se to hodilo i česky. Často se mě na toto někdo
> ptá, já o tom moc nevím, tak je odkazuji na stránky GRASSu na ČVUT, ale tam
> asi není vše. Dost těch lidí co se mě na to ptá, tak má s angličtinou
> problémy. Zrovna tento týden jsem se bavil s jednou naší absolventkou, která
> na toto téma řešila diplomku v dřevních dobách, kdy ještě žádná PROJ.4
> nebyla. Přepošlu ji info, třeba něco napíše.

Verim ze cesky zdroj by se hodil... Bylo by velmi zasluzne udelat
odvozenou stranku na Grass WiKi na CVUT v cestine nebo na nejakem
jinem miste. Klidne pridelim zajemcovi i heslo (na help.maptiler.org).

Kdokoliv z vas se do toho muze hned pustit... ;-) Plne souhlasim se
zkopirovani a prelozenim (nejlepe i doplnenim) textu, ktere jsem
napsal ja, jen uvedte citaci (ac se to nezda je za tim textem pomerne
dost hodin prace a hledani v databazich a jinych textech).
Vetsina vynikajicich informacnich zdroju napsanych cesky a obsahujici
i hezka schemata a doprovodne texty je na mych strankach uvedena.

Klokan

> P.S. Uvítal bych na toto téma kurz, seminář, aj bych za to zaplatil (a
> myslím, že i jiní). Co tak na Geoinformatics on CTU 2009?

Mohlo by byt, jen to domluvit a najit cas na pripravu (idealne zaplaceny).
Mym primarnim oborem je ale IT (mam FI MUNI) takze pripadna prednaska
by byla prevazne prakticky zamerena. Jsou zde lide vice povolani s
hlubsimi teoretickymi znalostmi geodezie a matematiky za projekcemi -
specializovani na tuto tematiku napr. Honza Jezek (viz jeho diplomka a
pripravovana disertace) a nepochybne i mnoho jinych lidi z
akademickych kruhu.
(kteri se doufam ozvou s odpovedi tykajici se S-42 transformace ;-))