freegeocz - Re: [FreeGeoCZ] CAGI - muj nazor

freegeocz AT fsv.cvut.cz

Předmět: Svobodná geoinformační infrastruktura

Re: [FreeGeoCZ] CAGI - muj nazor

Chronological Podle vláken
  • From: " Jáchym Čepický" <jachym.cepicky AT centrum.cz>
  • To: <landa.martin AT gmail.com>, <freegeocz AT fsv.cvut.cz>
  • Cc:
  • Subject: Re: [FreeGeoCZ] CAGI - muj nazor
  • Date: Fri, 23 Jun 2006 08:33:32 +0200

Jako *absolutně* nezaujatý člověk bych klidně loboval :-) FFII je tady,
postupně si buduje jméno na všech "správných" ministerstvech a má výborného
předsedu. Pohled FFII na věc mi přijde bližší, než pohled CAGI, jakkoliv
činnost obou organizací je si nepodobná.

Jáchym

e-mail: jachym.cepicky AT centrum.cz

GPG: http://les-ejk.cz/gnupg_public_key/
OFFICE:

Department of Geoinformation Technologies
LDF MZLU v Brně
Zemědělská 3

613 00 Brno

e-mail: xcepicky AT node.mendelu.cz