rkz-l - [rkz-l] Pohansky inventar Rukopisu

rkz-l AT fsv.cvut.cz

Předmět: Rukopis královédvorský a zelenohorský

[rkz-l] Pohansky inventar Rukopisu

Chronological Podle vláken
  • From: Jiri Urban <urban AT fsv.cvut.cz>
  • To: Rukopis královédvorský a zelenohorský <rkz-l AT fsv.cvut.cz>
  • Subject: [rkz-l] Pohansky inventar Rukopisu
  • Date: Thu, 08 Sep 2005 14:32:00 +0200

Dobrý den.

Příspěvek kolegy Gagana mne vyprovokoval k tomu, abych zde připomněl cosi o ptácích
jak jsou zmiňováni v Rukopisech. Asi před dvěma roky jsem sestavil text pro časopis
Pohanský kruh, který přestal vycházet a tak k jeho otištění nedošlo. Nyní je tedy
příležitost prezentovat jej v konferenci.Je ovšem zaměřen obecněji, ale o ptácích
v životě naších pohanských předků tam něco také je.
Naleznete jej na adrese:
http://kix.fsv.cvut.cz/~urban/r/eko/2005/pohani3.htm
Je zajímavé, že "falzátor" Rukopisů se nenechal inspirovat "výrem ušatým" z Dalimila.

Jiří Urban

  • [rkz-l] Pohansky inventar Rukopisu, Jiri Urban, 09/08/2005