rkz-l - [rkz-l] Danin clanek...

rkz-l AT fsv.cvut.cz

Předmět: Rukopis královédvorský a zelenohorský

[rkz-l] Danin clanek...

Chronological Podle vláken
  • From: <davidprokop AT centrum.cz>
  • To: <rkz-l AT fsv.cvut.cz>
  • Subject: [rkz-l] Danin clanek...
  • Date: Mon, 17 May 2004 14:08:02 +0200

Zdravim vas,

Myslim, ze Danin clanek (mimochodem velmi pekne a svizne napsany) na
Neviditelnem psu vyvolal pomerne rozsahlou diskuzi. Snad by stalo za to nejak
na nektere prispevky reagovat. Hlavne Dana by to mela zkusit.

Mimochodem, ziji ted v Uhrach, takze kdyz jsem si precetl mj. i tu debatu o
slovu "tabor", hned jsem se otocil vedle, abych se zeptal, jak ze je to s
timto slovem v soucasne madarstine... :-)) vysledek je ten, ze to ma vyznam
vojenskeho lezeni, ale taky prosteho stanovani nekde u vody v lete... takze
vyznamy se nejen promenuji, ale i rozsiruji a zuzuji. Musim se smat tem
ruznym odbornikum, kteri se dohaduji o vyznamu slov tisic let pote.

David PROKOP

  • [rkz-l] Danin clanek..., davidprokop, 05/17/2004