freegeocz - Re: [FreeGeoCZ] data ČGS - geologická mapa - nejde korektně načíst do QGISu

freegeocz AT fsv.cvut.cz

Předmět: Svobodná geoinformační infrastruktura

Re: [FreeGeoCZ] data ČGS - geologická mapa - nejde korektně načíst do QGISu

Chronological Podle vláken
  • From: "Jan Helebrant" <JHelebrant AT seznam.cz>
  • To: <freegeocz AT fsv.cvut.cz>
  • Subject: Re: [FreeGeoCZ] data ČGS - geologická mapa - nejde korektně načíst do QGISu
  • Date: Fri, 28 Feb 2020 11:51:04 +0100 (CET)

Ahoj,
tak z ČGS mi na dotaz potvrdili, že data jsou chybná a před pár dny mi znovu odepsali, že už by to mělo být opravené:

http://geology.cz/extranet/mapy/mapy-online/stahovaci-sluzby

až bude čas, vyzkouším.

Honza

---------- Původní e-mail ----------
Od: Jachym Cepicky <jachym.cepicky AT gmail.com>
Komu: FreeGeoCZ <freegeocz AT fsv.cvut.cz>
Datum: 17. 2. 2020 16:55:20
Předmět: Re: [FreeGeoCZ] data ČGS - geologická mapa - nejde korektně načíst do QGISu Ahoj,

dívám se přímo na to GML v texťáku a žádný atributy tam u těch
"prázných features" nejsou - takže to podle mě není chyba ani OGR, ani
QGIS, ale těch dat

Jachym

pá 14. 2. 2020 v 11:58 odesílatel Jan Helebrant <JHelebrant AT seznam.cz> napsal:

> Ahoj,
> pokouším se dostat do QGISu (3.10.2-A Coruña) dataset Geologická mapa ČR 1 : 500 000 (CC BY 4.0):
>
> INSPIRE GML/ETRS 89
> https://app.geology.cz/atom/atom.php?request=getfile&file=5&srs=4258&headerfile=1
>
> či
>
> INSPIRE GML/SJTSK

> [...]