Sympa Menu

freegeocz - [FreeGeoCZ] Aliance pro otevřené vzdělávání

freegeocz AT fsv.cvut.cz

Subject: Svobodná geoinformační infrastruktura

[FreeGeoCZ] Aliance pro otevřené vzdělávání

  • From: Jachym Cepicky <jachym.cepicky AT gmail.com>
  • To: FreeGeoCZ <freegeocz AT fsv.cvut.cz>
  • Subject: [FreeGeoCZ] Aliance pro otevřené vzdělávání
  • Date: Mon, 19 Oct 2015 21:16:18 +0000

Ahoj,

ve čtvrtek jsem se v Praze sešel s Tamarou Kováčovou z EDUIN a bavili jsem se o nově založené Alianci pro otevřené vzdělávání.

Aliance se formuje, cílem je mimo jiné i ovlivňovat zákony ve prospěch otevřeného vzdělávání no a já myslím, že to zapadá do koncepce našeho spolku, viz Charta otevřeného vzdělávání [1]

Rád bych na předsednictvu spoluk navrhnul oficiální přihlášení do aliance - ale budeme k tomu potřebovat jednu osobu coby reprezentanta. Najde se někdo z řad združení (ale i mimo něj - jako předsednictvoho můžeme pověřit), kdo by chtěl dělat link mezi aliancí a Otevřenou GeoInfrastrukturou?

http://otevrenevzdelavani.cz/

Jachym

[1] https://docs.google.com/document/d/1c9Z_AfO2d6vBQNDZGksoCKjtZhyOA-pE9GJaSkGTgNM/edit#heading=h.gjdgxs

  • [FreeGeoCZ] Aliance pro otevřené vzdělávání, Jachym Cepicky, 10/19/2015

Archive powered by MHonArc 2.6.19+.

Top of Page