freegeocz - Re: [FreeGeoCZ] free crowdmapping

freegeocz AT fsv.cvut.cz

Předmět: Svobodná geoinformační infrastruktura

Re: [FreeGeoCZ] free crowdmapping

Chronological Podle vláken
  • From: hanoj <ehanoj AT gmail.com>
  • To: Svobodná geoinformační infrastruktura <freegeocz AT fsv.cvut.cz>
  • Subject: Re: [FreeGeoCZ] free crowdmapping
  • Date: Wed, 19 Nov 2014 14:22:19 +0100

Ahoj,

díky za tipy nakonec jsem to nějak stvořil s OpenLayers 2, jQuery,
GeoJSON, OpenStreetMap a hlavně stackoverflow.com a trochou PHP (pouze
na zápis/čtení textového souboru GeoJSON a kontrolu duplicitních
vložení).

Pokud si s OpenLayers jako já netykáte, tak by vás to mohlo zajímat
jako inspirace (takové .clone() nebo .getGeodesicLength() a
console.log() mne překvapili):

http://kuc.cz/kjpjzn

zdraví Dan