freegeocz - Re: [FreeGeoCZ] free crowdmapping

freegeocz AT fsv.cvut.cz

Předmět: Svobodná geoinformační infrastruktura

Re: [FreeGeoCZ] free crowdmapping

Chronological Podle vláken
  • From: Pavel Vranka <vranka AT seznam.cz>
  • To: Svobodná geoinformační infrastruktura <freegeocz AT fsv.cvut.cz>
  • Subject: Re: [FreeGeoCZ] free crowdmapping
  • Date: Fri, 7 Nov 2014 08:35:42 +0100

A co se spojit s projektem Lepší místo?
http://www.lepsimisto.cz

Pavel

Dne 6. listopadu 2014 14:36 hanoj <ehanoj AT gmail.com> napsal(a):
Ahoj Rosťo a Ivane,

Napady pro Olomouc, ano to je přesně to co bych potřeboval, ještě bych
to zjednodušil, možná by bylo zajímavé také nějaké hlasování. A také
to ukazuje provozní nenáročnost té úlohy, za dva měsíce provozu v
krajském městě bylo přidáno 28 feature typu bod, na to jako úložiště
stačí textový soubor. Zobrazit bod z TXT na mapě umí OpenLayer
jednoduše a dobře.

GIS.lab je pěkné prostředí pro GISáka nebo operátora. Ale já potřebuju
jednoduchý HTML formulář pro moji mámu s geoinformací.

> Este dodatok. Co ty zrejme potrebujes su predpripravene formulare pre
> zadavanie atributov ku jednotlivym kresbam/pripomienkam.

*** přesně tak jak píšeš. Mapa je vlastně sekundární (to je jen
deformace nás GISáků, že koukáme jen do mapy, víme co dělat a tlačítka
jsou mrňavá). Toto je vizuálně ono:
http://www.napadyproolomouc.cz/pridat

Můj problém je, že neumím zpracovávat events ani pod JS ani events
GMaps API, stěží rozpohybuju jQuery validaci (ale s wizardem je to
hračka http://www.jquery-steps.com/Examples ). Nemám rozpohybované JS
IDE, ale umím si poradit s HTML, PHP, Python.
Ideálně bych potřeboval wizard, kde bych si naklikal parametry pro
Openlayers/GMaps/Leaflet : vybral feature typ (bod/linie/polygon),
počet požadovaných feature=1, ukládání klidně do TXT a ono mi to pošle
jako asi jako POST FORM.

PS. Na Geohackaton bych se snad večer stavil, mám kancelář asi 100
metrů od tama.

hoj

  Dan