freegeocz - Re: [FreeGeoCZ] QGIS a WMS ortofoto ČR

freegeocz AT fsv.cvut.cz

Předmět: Svobodná geoinformační infrastruktura

Re: [FreeGeoCZ] QGIS a WMS ortofoto ČR

Chronological Podle vláken
  • From: Radim Blazek <radim.blazek AT gmail.com>
  • To: Svobodná geoinformační infrastruktura <freegeocz AT fsv.cvut.cz>
  • Cc:
  • Subject: Re: [FreeGeoCZ] QGIS a WMS ortofoto ČR
  • Date: Fri, 31 May 2013 14:53:14 +0200

V https://github.com/qgis/Quantum-GIS/commit/792ac5a433 jsem pridal
nove EPSG a upravil existujici, strucne:

- pridano 5513, 5514, 5221
- do 2065 pridan parametr alpha (asi nepodstatne, myslim ze je hardcoded v
PROJ)
- do 102067 pridano towgs84, jmeno zmeneno na "JTSK (Greenwich) /
Krovak East North" aby bylo stejne jako 5514 a nastaven jako
deprecated
- vsechny pouzivaji +towgs84=589,76,480,0,0,0,0 (porad cekam ze nekdo
doda lepsi)
- 5513, 2065 jsou umyslne bez parametru +czech (orientace -y,-x), t.j.
chybne aby fungovaly pokud je nekdo pouzije misto 5514, 5521
- 5228, 5229, 5515, 5225, 5516, 5224 nepridany protoze podle mne bude
pro S-JTSK/05 nutno implementovat podporu v PROJ4

pokud mozno otestujte a zkontrolujte.

Radim

2013/5/15 Jachym Cepicky <jachym.cepicky AT gmail.com>:
> Doporučil bych to samé pro "google" spherical mercator, malá reference:
> http://wiki.openstreetmap.org/wiki/EPSG:3857
>
> Jak na datum shift nevím. Nejlepší by byly buď různé EPSG kódy pro
> ČR/SK/další nebo mít opravdu hodně jednoduchou cestu, jak to přidat v
> qgisu (ať už ručně, nebo někde něco zakliknout).
>
> Jáchym

>>> Capability\Request\GetCapabilities\DCPType\HTTP\Get\OnlineResource...tak

>>> 1. Skrýt vnitřní služby /service.svc/post? a /service.svc/get? To znamená