freegeocz - Re: [FreeGeoCZ] QGIS a WMS ortofoto ČR

freegeocz AT fsv.cvut.cz

Předmět: Svobodná geoinformační infrastruktura

Re: [FreeGeoCZ] QGIS a WMS ortofoto ČR

Chronological Podle vláken
  • From: Jachym Cepicky <jachym.cepicky AT gmail.com>
  • To: Svobodná geoinformační infrastruktura <freegeocz AT fsv.cvut.cz>
  • Cc: pavel.srovnal AT cuzk.cz
  • Subject: Re: [FreeGeoCZ] QGIS a WMS ortofoto ČR
  • Date: Wed, 15 May 2013 08:19:55 +0200

Doporučil bych to samé pro "google" spherical mercator, malá reference:
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/EPSG:3857

Jak na datum shift nevím. Nejlepší by byly buď různé EPSG kódy pro
ČR/SK/další nebo mít opravdu hodně jednoduchou cestu, jak to přidat v
qgisu (ať už ručně, nebo někde něco zakliknout).

Jáchym