freegeocz - Re: Re: [FreeGeoCZ] (no subject)

freegeocz AT fsv.cvut.cz

Předmět: Svobodná geoinformační infrastruktura

Re: Re: [FreeGeoCZ] (no subject)

Chronological Podle vláken
  • From: Martin Chodúr <M.Chodur AT seznam.cz>
  • To: Svobodná geoinformační infrastruktura <freegeocz AT fsv.cvut.cz>
  • Subject: Re: Re: [FreeGeoCZ] (no subject)
  • Date: Wed, 05 Dec 2012 19:36:47 +0100 (CET)

Ano používám GRASS 6, omlouvám se to sem zapomněl uvést.

Takže V GRASS 7 by to mělo jet rychleji. Zkusím teda nainstalovat tu sedmičku a uvidím jak to pojede.

Hm převést bych to taky mohl no z toho ESRI to mi ani nedošlo..

nNo je pravda že převést ji na rastrovou by bylo asi nejlepší. Problém by akorát nastal v případě že by data byla v textve a ne ciselne hodnote.
Například jak mají Open Street Maps zadané využití půdy například: "hřbitov, les, zástavba" atd.
Ale pro číselná data by to bylo asi nejlehčí.

Díky moc za odpovědi