freegeocz - [FreeGeoCZ] Prevod dat ze Statisticy 8 do R

freegeocz AT fsv.cvut.cz

Předmět: Svobodná geoinformační infrastruktura

[FreeGeoCZ] Prevod dat ze Statisticy 8 do R

Chronological Podle vláken
  • From: Jan Lechner <Lechy AT seznam.cz>
  • To: freegeocz AT fsv.cvut.cz
  • Subject: [FreeGeoCZ] Prevod dat ze Statisticy 8 do R
  • Date: Fri, 06 Aug 2010 19:19:06 +0200

Zdravím,

nevím, jestli to zapadá do tématu této konference, ale mám data ve
formátu STATISTICy 8 (*.sta) a potřebuji je dostat do R nebo čehokoli
jiného volně dostupného. Musím to otevřít Statisticou a exportovat (do
čeho nejlépe?) nebo je nějaká snazší cesta? V podstatě mi teď stačí ta
data zobrazit. A kdyžtak mám ještě zálohované výstupy z programů,
kterými jsem tu prostorovou statistiku dělal - a to se dá otevřít i v
OpenOffice.org. Takže mám dost způsobů, jak se výsledku dobrat, ale
nejsnazší by bylo, vytáhnout to ze souborů *.sta.

Mějte se krásně a děkuji
Jan Lechner

P.S: A kdybyste věděli o nějaké brigádě nebo částečném úvazku v Českých
Budějovicích nebo na dálku přes počítač, tak sem s tím :-)