freegeocz - RE: [FreeGeoCZ] Scitani vektorovych atributu

freegeocz AT fsv.cvut.cz

Předmět: Svobodná geoinformační infrastruktura

RE: [FreeGeoCZ] Scitani vektorovych atributu

Chronological Podle vláken
  • From: Ondřej Špulák <spulak AT vulhmop.cz>
  • To: "'Svobodná geoinformační infrastruktura'" <freegeocz AT fsv.cvut.cz>
  • Subject: RE: [FreeGeoCZ] Scitani vektorovych atributu
  • Date: Tue, 10 Aug 2010 07:03:51 +0200

Jak jsem slíbil, podávám zprávu, jak se mi sčítání vektorových atributů bodů
vrstvy2 v buffer zónách kolem bodů vrstvy1 v GRASSu podařilo přeprat:

- rozebral jsem vrstvu1 na jednotlivé ascii soubory se souřadnicemi
(vzhledem k původu databáze VBA makro v Excelu)
- spřáhnul operace v.in.ascii, v.buffer, g.region, v.select
- dále v.out.ogr pro export celé dbf tabulky zaujatých bodů vrstvy2 (.shp)
- a v.to.rast, r.sum a r.univar pro sčítání vybraného sloupce

Kdybyste někdo potřeboval provést něco podobného, tak tudy cesta vede.
Děkuju za rady.

MÁM JEŠTĚ DOTAZ: v OOffice mi nejde ukládat editovaný soubor dbf
vyexportovaný pomocí v.out.ogr. Zapíše to část souboru a zkolabuje s
hláškou. S původní databází problém není. Nevíte, čím to je a jak se toho
zbavit?

Děkuju.
Ondřej Špulák