freegeocz - Re: RE: [FreeGeoCZ] ] 3D model

freegeocz AT fsv.cvut.cz

Předmět: Svobodná geoinformační infrastruktura

Re: RE: [FreeGeoCZ] ] 3D model

Chronological Podle vláken
  • From: Jan Gregar <Gregar AT seznam.cz>
  • To: Svobodná geoinformační infrastruktura <freegeocz AT fsv.cvut.cz>
  • Subject: Re: RE: [FreeGeoCZ] ] 3D model
  • Date: Mon, 29 Mar 2010 11:33:49 +0200 (CEST)
  • Domainkey-signature: a=rsa-sha1; q=dns; c=nofws; s=beta; d=seznam.cz; h=In-Reply-To:Received:Date:To:From:Subject:Mime-Version:Message-Id:Content-Transfer-Encoding:Content-Class:Content-Type:X-Abuse:X-Seznam-User:X-QM-Mark; b=RBAkYPXdwzJgOUK9i9PowTnS/S6vNuuDyQhm0P4IavbJOgxZ+zhbWuuUkQyemGo+n AWcWBWP6NXxMl6e6oicvjesebJ48b4qF4pc3VQtronNdkgD+AxRqB4fv8ryfCMuG6TP OkTBBTDhRlLlAeLyopdHDWJF38PeUApmYVXXE8c=

Tak bych řekl, že se to snad nějak povedlo...byl jsem schopnej pomocí Qgisu
interpolovat vrstevnice a tento rastr pak importovat do grassu...tam v nvizu
3d. Jenom mi prijde, že je to dost hrubé, dá se někde nastavit jemnost? Je to
promítnuté na mřížce, která je príliš velká(hrubá).
jinak děkuji za pomoc
HG