freegeocz - [FreeGeoCZ] ] 3D model

freegeocz AT fsv.cvut.cz

Předmět: Svobodná geoinformační infrastruktura

[FreeGeoCZ] ] 3D model

Chronological Podle vláken
  • From: Jan Gregar <Gregar AT seznam.cz>
  • To: Svobodná geoinformační infrastruktura <freegeocz AT fsv.cvut.cz>
  • Subject: [FreeGeoCZ] ] 3D model
  • Date: Fri, 26 Mar 2010 13:31:22 +0100 (CET)
  • Domainkey-signature: a=rsa-sha1; q=dns; c=nofws; s=beta; d=seznam.cz; h=In-Reply-To:Received:Date:To:From:Subject:Mime-Version:Message-Id:Content-Transfer-Encoding:Content-Class:Content-Type:X-Abuse:X-Seznam-User:X-QM-Mark; b=eUe/tkX2dFOtbX3/vOotO++MKbV/5PrYr8HI5+haZ0P1+sYoDXp1F2pHVYHV1j01M ixoL4GY6mOp+kHYLYO6Qrj5WJH++by2DxkrEzJjaMUCHPc5j+QY6W0tH7mLI2QbMVrS x0enLQK2v9jDqUXR+LMr8c4ER3CapW6knugd4aE=

Dekuji, zacal jsm tvorit dle navodu, ale pise mi to chybu :

Coor files of vector map <bbbbbbbbb@PERMANENT> is larger than it should be
(1231 bytes excess)

Ted teda nevim, jak se k tomu postavit, vektorove vrstevnice se mi ani
nezobrazi(stejna chyba)...
At zkousim opravit topologii, nebo cokoliv, co mi grass navrhne, tak to
skonci na teto chybe...postup mi je v principu jasny, ale problem je v tom ze
si na me pocitac vzdycky neco vymysli :-)

Jinak pro zmenu jsem se presunul do Ubuntu, kde mi ta prace s grassem prijde
jednodussi...
Kdyby nekoh napadlo, cim to muze byt, tak bych se rad poucil...jsem zasekly
na teto kravine a ne a ne dal...

HG