freegeocz - Re: [FreeGeoCZ] umiestnenie polygonov na body

freegeocz AT fsv.cvut.cz

Předmět: Svobodná geoinformační infrastruktura

Re: [FreeGeoCZ] umiestnenie polygonov na body

Chronological Podle vláken
  • From: Vojtech Honzik <v.honzik AT gmail.com>
  • To: Svobodná geoinformační infrastruktura <freegeocz AT fsv.cvut.cz>
  • Subject: Re: [FreeGeoCZ] umiestnenie polygonov na body
  • Date: Wed, 9 Sep 2009 16:31:04 +0200

Jestli máš rozchozený PostGIS, přijde mi to jako nejjednodušší
varianta rozšířit tabulku o další sloupec typu geometry, vzít WKT
polygon, který má střed kratší strany v počátku souřadnicového systému
a posunout (přetransformovat) ho pro každý záznam v tabulce na správné
místo.

UPDATE tabulka SET <polygon> =
ST_Translate(ST_GeomFromText('POLYGON(-1 0,-1 10,1 10,1 0, -1 0)'),
ST_X(<bod>), ST_Y(<bod>))

Případně i s natočením o daný úhel:
http://postgis.refractions.net/documentation/manual-1.4/ST_Affine.html

Vojta