freegeocz - RE: [FreeGeoCZ] nekompletní tabulka atributu

freegeocz AT fsv.cvut.cz

Předmět: Svobodná geoinformační infrastruktura

RE: [FreeGeoCZ] nekompletní tabulka atributu

Chronological Podle vláken
  • From: <jan.ruzicka AT vsb.cz>
  • To: <manak AT phil.muni.cz>, <freegeocz AT fsv.cvut.cz>
  • Cc:
  • Subject: RE: [FreeGeoCZ] nekompletní tabulka atributu
  • Date: Wed, 18 Mar 2009 14:05:58 +0100

Title: RE: [FreeGeoCZ] nekompletní tabulka atributu

Obávám se, že jediná cesta je apelovat na poskytovatele, aby nepoužívali nedokumentované formáty typu DGN. Pro svoji potřebu ať si to páchají v čem chtějí, ale pokud chtějí dále distribuovat tak jedině nějaký otevřený formát. Některá DGN se prostě přes OGR korektně převést nedají, a asi ani v budoucnu nepůjdou.

Jan Růžička