freegeocz - [FreeGeoCZ] nekompletní tabulka atributů

freegeocz AT fsv.cvut.cz

Předmět: Svobodná geoinformační infrastruktura

[FreeGeoCZ] nekompletní tabulka atributů

Chronological Podle vláken
  • From: manak AT phil.muni.cz
  • To: freegeocz AT fsv.cvut.cz
  • Subject: [FreeGeoCZ] nekompletní tabulka atributů
  • Date: Sun, 15 Mar 2009 16:10:45 +0100 (CET)

Dobrý den,

předem se omlouvám pokud můj dotaz je způsoben nedostatečným prostudováním
manuálů.

importuji soubor dgn obsahující vrstevnice:

GRASS 6.3.0 (prerov):~ > v.in.ogr -o -z
dsn=/home/xmanak/grassdata/3d251312.dgn output=vrstevnice
Over-riding projection check
Layer: elements
WARNING: Width for column Text set to 255 (was not specified by OGR), some
strings may be truncated!
Importing map 359 features...
Building topology ...
359 primitives registered
Building areas: 100%
0 areas built
0 isles built
Attaching islands:
Attaching centroids: 100%
Topology was built.
Number of nodes : 568
Number of primitives: 359
Number of points : 0
Number of lines : 359
Number of boundaries: 0
Number of centroids : 0
Number of areas : 0
Number of isles : 0

po té, se podívám na tabulku atributů:

GRASS 6.3.0 (prerov):~ > v.db.select map=vrstevnice
cat|Type|Level|GraphicGro|ColorIndex|Weight|Style|EntityNum|MSLink|Text
1|4|55|0|9|1|0|||
2|4|55|0|9|1|0|||
3|4|55|0|9|1|0|||
4|4|55|0|9|1|0|||
5|4|55|0|9|1|0|||
6|4|55|0|9|1|0|||

problém je v tom, že tato tabulka má obsahovat ještě několik dalších
sloupců s atributy a hlavně sloupec "elevation" s výškami.

když tabulku otevřu v aplikaci ArcMap otevře se kompletní tabulka se všemi
atributy. Je jasné, že dělám chybu v importu, můžete mi prosím poradit.

Josef Maňák