freegeocz - Re: [FreeGeoCZ] pocet adresaru v google cache

freegeocz AT fsv.cvut.cz

Předmět: Svobodná geoinformační infrastruktura

Re: [FreeGeoCZ] pocet adresaru v google cache

Chronological Podle vláken
  • From: Klokan Petr Přidal <klokan AT klokan.cz>
  • To: Jachym Cepicky <jachym.cepicky AT gmail.com>
  • Cc: freegeocz <freegeocz AT fsv.cvut.cz>
  • Subject: Re: [FreeGeoCZ] pocet adresaru v google cache
  • Date: Thu, 5 Mar 2009 15:51:08 +0100

pokud pouzijes v TileCache generovani do Cache/google.py nebo jak se
to tam jmenuje, tak pak se vytvori soubory v nativni adresaci Google:
tzn. z/x/y.png. Pocet adresaru bude tedy stejny jako rozsah x-ovych
souradnic dlazdic v sume vsech zoom levelu (z), ktere renderujes.

Skript globalmaptiler.py umisteny dole na strance
http://www.maptiler.org/google-maps-coordinates-tile-bounds-projection/
ti vrati dlazdice pro dany bounding box a zoom level.

Pokud si upravis vystup skriptu tak, aby vypsat (tmaxx-tminx) pro
vsechny zoom levely ktere planujes generovat tak mas odpoved na pocet
vytvorenych adresaru. Bez zaruky ;-).

Klokan