freegeocz - [FreeGeoCZ] pocet adresaru v google cache

freegeocz AT fsv.cvut.cz

Předmět: Svobodná geoinformační infrastruktura

[FreeGeoCZ] pocet adresaru v google cache

Chronological Podle vláken
  • From: Jachym Cepicky <jachym.cepicky AT gmail.com>
  • To: freegeocz <freegeocz AT fsv.cvut.cz>
  • Subject: [FreeGeoCZ] pocet adresaru v google cache
  • Date: Thu, 05 Mar 2009 11:32:02 +0100

ahoj,

potřeboval bych zjistit počet adresářů, které se vytvoří, budu-li
generovat googlí cache z nějakého území.

Použiju pro to TileCache, která mi vypíše počet souborů, ale pro
detailnější nastavení filesystému ext3 potřebuju znát i počet adresářů.

Nodkázal by mě někdo na stránčičku s výpočtem?

Dík

e-mail: jachym.cepicky gmail com
GPG: http://les-ejk.cz/pgp/JachymCepicky.pgp