freegeocz - Re: [FreeGeoCZ] S-JTSK konverze s vysokou presnosti pro celou CR

freegeocz AT fsv.cvut.cz

Předmět: Svobodná geoinformační infrastruktura

Re: [FreeGeoCZ] S-JTSK konverze s vysokou presnosti pro celou CR

Chronological Podle vláken
  • From: "Jan Jezek" <h.jezek AT centrum.cz>
  • To: <cepek AT fsv.cvut.cz>
  • Cc: freegeocz AT fsv.cvut.cz
  • Subject: Re: [FreeGeoCZ] S-JTSK konverze s vysokou presnosti pro celou CR
  • Date: Fri, 12 Sep 2008 17:10:48 +0200

Ahoj Alesi,

>... matimetacky popsany zcela jasne a jednoznacne

Pravdepodobne tim byla myslena omezena presnost pouziti globalniho klice
sedmiprvkove transformace kvuli lokalnim deformacim.

>... novy pripravovany S-JTSK/05 bude mit definovanou transformaci na
>ETRS exaktne

>... takze lepsi nez je presnost vychozich mereni?

Jde o presnost metody a to, ze se transformace da povazovat za nerezidualni.
Podrobnejsi rozbor presnosti mam pripraveny. Rozbor ukazuje shodne vysledky s
dnesnim doporucenym resenim - s pouzitim lokalniho klice sedmiprvkove
transformace.

Motivaci bylo predevsim to, ze 'presnou' transformaci ETRS-JTSK umoznuji (na
podobnem principu) pouze programy k GPS a jina proprietarni reseni. Nasim
cilem bylo tuto transformace dostat i do GIS , jelikoz po ni byla poptavka.

taky se tesim.

Honza Jezek.