freegeocz - Re: [FreeGeoCZ] uDig a geoserver

freegeocz AT fsv.cvut.cz

Předmět: Svobodná geoinformační infrastruktura

Re: [FreeGeoCZ] uDig a geoserver

Chronological Podle vláken
  • From: Stepan RYBAR <xrybs01 AT seznam.cz>
  • To: Martin Hevera <hevera.martin AT seznam.cz>
  • Cc: freegeocz AT fsv.cvut.cz
  • Subject: Re: [FreeGeoCZ] uDig a geoserver
  • Date: Tue, 07 Aug 2007 08:44:52 +0200 (CEST)

Ahoj!

U GeoServeru jsou v adresari %geoserver%/webapps/geoserver/WEB_INF/lib/gt2*
lib Java knihovny GeoTools. Je tam i JTS 1.8, ktera je (V GeoTools a tim i v
GeoServer-u a uDIG-u) zodpovedna za 2D topologicke operace. uDIG u sebe ted
nemam.

Nevim presne, co hledas, ale pokud to, jak je to naprogramovane, tak bych sel
po GeoTools a JTS JavaDoc API dokumentaci obou projektu.

Stepan