rkz-l - [[rkz-l] ] Přesun emailové konference Rkz-L

rkz-l AT fsv.cvut.cz

Předmět: Rukopis královédvorský a zelenohorský

[[rkz-l] ] Přesun emailové konference Rkz-L

Chronological Podle vláken
  • From: Jiri Demel <demel AT fsv.cvut.cz>
  • To: rkz-l AT fsv.cvut.cz
  • Subject: [[rkz-l] ] Přesun emailové konference Rkz-L
  • Date: Wed, 18 Apr 2018 12:14:58 +0200

Milí rukopisníci,

před chvílí jsem přesunul emailovou konferenci  rkz-l AT fsv.cvut.cz
na nový server a do nového softwaru.

Základní fungování se (doufám) nemění:  mail poslaný na výše uvedenou adresu konference by měl být rozeslán všem účastníkům, kteří jsou
v konferenci přihlášeni.

V drobnostech se chování nového softwaru liší.
Nedělám si iluze, že vím o všech odlišnostech.
Některé odlišnosti mezi starým softwarem (Mailman)
a novým softwarem (Sympa)jsem popsal na stránce
https://sympa.fsv.cvut.cz/static-sympa/mm2sympa.html

Pokud si všimnete nějakého problému nebo podivného chování,
neváhejte mi napsat, pokusím se to řešit.

S přáním hezkého dne
Jiří Demel

  • [[rkz-l] ] Přesun emailové konference Rkz-L, Jiri Demel, 04/18/2018