rkz-l - [rkz-l] Aw: RKZ.

rkz-l AT fsv.cvut.cz

Předmět: Rukopis královédvorský a zelenohorský

[rkz-l] Aw: RKZ.

Chronological Podle vláken
  • From: "Jaroslav Sonka" <jaroslav.sonka AT web.de>
  • To: "Z. F. Daneš" <ZFDanes AT seznam.cz>, rkz-L AT fsv.cvut.cz
  • Cc:
  • Subject: [rkz-l] Aw: RKZ.
  • Date: Mon, 5 Sep 2016 16:37:11 +0200

Vážený pane,
ti přátelé mají svou internetovou prezentaci na adrese http://www.rukopisy-rkz.cz/rkz/. Já jsem komunikoval hlavně s doktorem Nesměrákem, kterého, tedy celou instituci, dávám do kopie, i když jsem ho v poslední době trochu zanedbal. Ale o tátův archiv se postarali vzorně.
Mají tento kontakt: rkz-L AT fsv.cvut.cz
Já to asi budu ze své novinářské pozice nějak podporovat. A rád si Vaše práce přečtu, což asi platí i pro zmíněnou společnost.
Děkuji za Váš impulz
Jaroslav Šonka