rkz-l - [rkz-l] dve drobnosti...

rkz-l AT fsv.cvut.cz

Předmět: Rukopis královédvorský a zelenohorský

[rkz-l] dve drobnosti...

Chronological Podle vláken
  • From: <davidprokop AT centrum.cz>
  • To: <rkz-l AT fsv.cvut.cz>
  • Cc:
  • Subject: [rkz-l] dve drobnosti...
  • Date: Sun, 29 Aug 2004 19:07:33 +0200

Zdravim vas,

nejdriv jedna potesujici zkusenost o tom, ze nasi konferenci sleduji (tedy
alespon nahodne) i ti, kteri do ni aktivne neprispivaji a ani nejsou cleny
CSR... Pred mnoha mesici jsem se na vas v konferenci obratil s dotazem na
prof.Milbauera, s jehoz jmenem jsem se setkal v souvislosti s mou diplomovou
praci. Po case se mi ozvala emailem jeho vnucka, ktera mi o neco pozdeji
poslala dopis, ve kterem strucne shrnula vedeckou cinnost sveho deda. Sice
jsem se nedozvedel nic o jeho politickych zajmech a vztahu k RKZ, pripadne
CSR (coz me zajimalo nejvice), ale i tak jsem byl rad za nove informace.

Druha vec - narazil jsem v poslednim letosnim cisle (c.3) regionalniho
casopisu Pod Zvicinou (vydavano gymnaziem v Horicich) na clanek Z minulosti
horickych evangeliku od Mgr.Henycha, ktery na s.23 pise o jiste Helene
Chlebounove, jejiz svagr byl pry znamy africky misionar a jejiz otec byl pry
"nadejny historik, byl vyloucen z univerzity, ponevadz se v povestnem boji o
"Rukopisy" priklonil na Masarykovu stranu."
Vite o nem nekdo neco? Asi je to jen detail, ale treba muze byt zajimavy...

Pekny zbytek leta vsem preje

David PROKOP

JSI RYCHLEJŠÍ, NEŽ SI MYSLÍŠ. WWW.NIKESPEED.COM
http://user.centrum.cz/redir.php?url=http://www.nikespeed.com

  • [rkz-l] dve drobnosti..., davidprokop, 08/29/2004