freegeocz - Re: [FreeGeoCZ] webová aplikace pro obec

freegeocz AT fsv.cvut.cz

Předmět: Svobodná geoinformační infrastruktura

Re: [FreeGeoCZ] webová aplikace pro obec

Chronological Podle vláken
  • From: Jachym Cepicky <jachym.cepicky AT gmail.com>
  • To: FreeGeoCZ <freegeocz AT fsv.cvut.cz>
  • Subject: Re: [FreeGeoCZ] webová aplikace pro obec
  • Date: Thu, 31 Jan 2019 10:57:16 +0100

Ahoj,

Tohle dělá gisquick.org, na kterém pracujeme s Martinem Landou a pár
dalšími lidmi a rádi bychom na téhle platformě i udělali ukázkovou
instanci pro malé obce. Máš data? Rád bych tomu věnoval nějaký čas a
spolu bychom to mohli nastavit.

GISQuick je open source software, můžeš to rozjet na vlastní
infrastruktuře, ale můžem pro začátek použít platformu vyhostovanou na
gisquick.org

Technologicky to je QGIS server, který publikuje projekty připravené v
QGIS desktop

dej vědět - rád tomu věnuju nějaký čas

Jáchym

--