freegeocz - Re: [FreeGeoCZ] Chyby v OSM

freegeocz AT fsv.cvut.cz

Předmět: Svobodná geoinformační infrastruktura

Re: [FreeGeoCZ] Chyby v OSM

Chronological Podle vláken
  • From: Ondřej Tůma <ondrej.tuma AT firma.seznam.cz>
  • To: <freegeocz AT fsv.cvut.cz>
  • Subject: Re: [FreeGeoCZ] Chyby v OSM
  • Date: Thu, 10 May 2018 10:13:47 +0200

Hoj,

díky za tip.

problémy o kterých píšu se týkají především zahraničí, protože česká
data máme vlastní. Nicméně snaha OSM zlepšovat tu byla vždy a naše
redakce do OSM přispívá. Teď se snad konečně dokopeme k nějakým pořádným
číslům ;)

Ondra

V Wed, 9 May 2018 18:28:28 +0200
Jan Macura <macurajan AT gmail.com> napsáno: