freegeocz - Re: [FreeGeoCZ] VFK s oddělenou SGI a SPI

freegeocz AT fsv.cvut.cz

Předmět: Svobodná geoinformační infrastruktura

Re: [FreeGeoCZ] VFK s oddělenou SGI a SPI

Chronological Podle vláken
  • From: Ha Noj <ehanoj AT gmail.com>
  • To: Svobodná geoinformační infrastruktura <freegeocz AT fsv.cvut.cz>
  • Subject: Re: [FreeGeoCZ] VFK s oddělenou SGI a SPI
  • Date: Thu, 19 Oct 2017 12:08:24 +0200

Ahoj Martine,

díky to je ono, funguje to, lezou z toho soubory 3 GB a víc, ale to
nevadí. Doplnil jsem to na wiki:
http://freegis.fsv.cvut.cz/gwiki/VFK_/_GDAL#V.C3.ADce_soubor.C5.AF_VFK_pro_jednoho_.C3.BAzem.C3.AD

Takové předávání parametrů OGR_VFK_* jsem ještě neviděl. Jak se takový
parametr předává ogrinfu v CMD na MS Windows?

zdraví Dan