freegeocz - Re: [FreeGeoCZ] Presna transformace do JTSK

freegeocz AT fsv.cvut.cz

Předmět: Svobodná geoinformační infrastruktura

Re: [FreeGeoCZ] Presna transformace do JTSK

Chronological Podle vláken
  • From: Ha Noj <ehanoj AT gmail.com>
  • To: Svobodná geoinformační infrastruktura <freegeocz AT fsv.cvut.cz>
  • Subject: Re: [FreeGeoCZ] Presna transformace do JTSK
  • Date: Mon, 2 Jan 2017 16:59:45 +0100

přepsal jsem přes vánoce wiki článek o transformaci GRIDem. Zejména jsem:

http://freegis.fsv.cvut.cz/gwiki/S-JTSK_/_Grid

a) nahradil GRID Ježek08 za Seidl16
b) udělal testy přesnosti s GRIDy Seidl16 a Ježek08
c) popsal jak dál z ETRF2000 do WGS84/ITRS (s dopomocí V.Fillera z GOPE)

Případné opravy nejlépe přímo do wiki.

zdraví

Dan Bárta