freegeocz - Re: [FreeGeoCZ] Re: Re: Zrychlení práce s offline mapovým podkladem

freegeocz AT fsv.cvut.cz

Předmět: Svobodná geoinformační infrastruktura

Re: [FreeGeoCZ] Re: Re: Zrychlení práce s offline mapovým podkladem

Chronological Podle vláken
  • From: Rostislav Nétek <netek AT email.cz>
  • To: Svobodná geoinformační infrastruktura <freegeocz AT fsv.cvut.cz>
  • Subject: Re: [FreeGeoCZ] Re: Re: Zrychlení práce s offline mapovým podkladem
  • Date: Tue, 16 Aug 2016 13:11:37 +0200

Free verze je na zkousku vpohode, az na vodoznak. Zkuste Petrovi Pridalovi napsat (petr.pridal AT klokantech.com), je to puvodem Cech, treba vystavi ceskou fakturu nebo se nejak domluvite. Me naopak, na to co to umi, 800Kc prijde ferova cena, btw. jsem si to take platil ze sveho :-)

Naopak. Nacitani dlazdic je mnohonasobne rychlejsi nez nacitani celych vrstev do QGISu (nebo ArcGISu ci weboveho reseni), ve zprovozneni Apache (Lamp nebo Xamp) na ntb nevidim zadny problem, uzivatel o defacto tom nemusi vedet a jakekoliv zpomalovani vykonu z vlastni zkusenosti mohu vyloucit. Tileserver nebere uz vubec nic, to je jeden php skript, ktery jen "serviruje" predpripravene dlazdice. Myslim ze nejjednodussi reseni je zkusit to a udelat si vlastni nazor. Naopak se rad priucim, pokud nekdo prijde s efektivnejsim resenim.

---

Mgr. Rostislav Nétek, Ph.D.
odborný asistent

Univerzita Palackého v Olomouci