freegeocz - Re: [FreeGeoCZ] RÚIAN - extrakce katastrálních dat pro ČR

freegeocz AT fsv.cvut.cz

Předmět: Svobodná geoinformační infrastruktura

Re: [FreeGeoCZ] RÚIAN - extrakce katastrálních dat pro ČR

Chronological Podle vláken
  • From: Leknín Řepánek <godzilalalala AT gmail.com>
  • To: Svobodná geoinformační infrastruktura <freegeocz AT fsv.cvut.cz>
  • Subject: Re: [FreeGeoCZ] RÚIAN - extrakce katastrálních dat pro ČR
  • Date: Tue, 2 Aug 2016 12:52:53 +0200

No, já to dělam tak, že ty hranice obcí, ku, zsj apod, vyfiltruju z toho
co postahuju po jednotlivejch obcích. Ty odkazy taham z atomu (kvůli
aktualizacim). Ale jednorázově se dá na tom vdp vygenerovat seznam
(bacha na to, že tam bejvaj tři měsíce, tj. je třeba vygrepovat
nejaktuálnější datumy) a pak to přechroustam bashem.

Je;