freegeocz - Re: [FreeGeoCZ] GDAL VFK driver

freegeocz AT fsv.cvut.cz

Předmět: Svobodná geoinformační infrastruktura

Re: [FreeGeoCZ] GDAL VFK driver

Chronological Podle vláken
  • From: Michal Seidl <michal.seidl AT gmail.com>
  • To: Svobodná geoinformační infrastruktura <freegeocz AT fsv.cvut.cz>
  • Subject: Re: [FreeGeoCZ] GDAL VFK driver
  • Date: Sun, 10 Apr 2016 14:42:29 +0200

jestli se nepletu tak takto to nejde protoze se prave dostanu pouze k prvnim bodum v geometrii. Opakuji nevim jak pracuje ogr2ogr ale proste v pracovni tabulce v SQLite je tabulka SBP kam si to nejdriv nasypes to je jak bych to potreboval (a i ocekaval, sloupec geometrie navic mi nevadi) v PostgreSql uz tam zustanou pouze ten prvni bod.

select sobr.id, kodchb_kod
from sobr
join sbp on bp_id=sobr.id
where hp_id is not null and poradove_cislo_bodu > '1'
limit 100;

Proste toto mi nevrati pro prevodu do PostgreSQL uz nic zatimco na SQLite mi to jeste bezi.

Michal